February 26, 2012

): Ya allah

Salam..
Ya Allah..aku xkuat..aku sangat2 xkuat sudah untuk semua ni...rasa nya pelan-pelan orang yang aku sayang jauh dari aku dan pergi dari aku..kebahagiaan aku hancur..kenapa manusia cepat sungguh berubah??kenapa aku sering di uji begini rupa...sengsara..sakit sedih..menderita..kenapa??pertama..famly aku..yang bakal hancur...ke2 kawan baik dan kawan kesayangan aku...satu2 nya kawan aku yang sangat memahami aku..kenal aku..tahu aku jenis yang macam mana...seorang kawan yang aku anggap macam adik beradik...semasa susah dia..aku selalu ada...berkorban untuk dia...tapi sekarang...tinggalkan aku tanpa sebab...kini aku berada dalam kesusahan..memerlukan teman untuk berbicara...dia tiada...rasa mcam dia tidak kenal aku siapa...rasa aku bukan siapa2 dia lagi...aku bukan lagi kawan yang mengerti dia...kenapa perlu berubah??..sekarang orang yang aku paling sayang dan cinta..ntah la..ada ka dia ini orang yang bakal2 tinggal kan aku juga??sekarang dia berubah...ntah la..ketika ini..aku perlukan sokongan orang2 yang penting dan bermakna buat aku...tapi semua nya tiada...di saat ini aku perlukan mereka2...sangat memerlukan mereka...aku sunyi..aku sedih..aku punya masalah aku..aku sakit..apa benar kata dictor yang aku kena pergi ke kk tanggal 9 ni sebab untuk rawatan seterusnya?aku takut....tapi sekarang aku tiada teman untuk berbicara...mana pergi nya mereka2 semua sekarang?ketika kini aku sedang dan sangat memerlukan mereka??sampai hati...Ya Allah...kenapa di saat aku sangat2 memerlukan mereka..semua nya tiada...terlalu berat dugaan ini...ya allah..rasa nya xlarat untuk ku hadapinya lagi...memikirkan soal keluarga ku..memikirkan soal kehidupan aku sendri...sekarang lagi aku memikirkan 2 benda yang sangat2 buat aku xkuat sudah....iaitu..aku perlu buat rawatan di kk dan betul ka ada bakal orang ke 3??ya allah...kenapa aku perlu di uji begini...aku xmau ada org ke 3..aku xsanggup..aku takut..ya allah..kenap dia perlu buat semua ni...aku mengerti aku xsempurna..aku xlawa...tapi perluka aku di balas begini seksa dan sakit??Ya allah....tolong la..aku xmau hubungan aku berantakan sebab hadir nya orang ke 3..jauhi la org ke3 dlm hubngan ak..aku xmaw merasa sengsara..cukup aku merasa dan nmpk dari mamy ku sndri..aku xmau ya allah..tolong la..kekal kan kami 2 hingga akhir hayat kami...jangan ada org ke 3...Ya allah ):

0 kata-kata: