February 25, 2012

Dear blog...may i ask u question...?
uhm...kenapa aku di buat begini???kenapa perlu tipu aku segala?kenapa??luka semalam belum sembuh..hari ini kau buat masalah lagi...aku sudah cakap dengan kau dan minta n mohon ma kau...jangan sakit kan hati aku...sebab kau xlayak untuk sakitkan hati aku..kau hanya layak membuat aku bahagia..tapi kenapa kau ulangi lagi...tolong la..kenapa perlu buat aku begini...ya allah..kenapa aku di uji begini...kenapa perlu aku yang terus2 di uji dan di seksa begini...cukup la...cukup la selama ini apa yang aku rasa dan alami..aku hanya ingin bahagia bersama dia saja ba...bukan sakit atau kekecewaan..kenapa aku saja yang di buat begini...ini ka balasan sayang aku dengan dia??aku terlalu sayang dia...aku xkan sanggup untuk kehilangan dia dan untuk menerima orang ke 3 dalam hubungan ini..aku rela mati... ya allah..tolong la...aku xmau sudah gadu2..aku xmau...tapi tolong la..kenapa perlu orang ke 3 lagi?aku xsanggup berkongsi..menderita rasa dia..cukup mamy aku saja yang aku nampak penderitaanya dan aku turut ikut merasainya...cukup terseksa suda hati ini..ya allah..aku xkuat..aku xkuat...tolong la...): kenapa susah sangat dia mau berubah dan berhenti untuk sakit kan hati aku...kenapa perlu dia buat aku begini?sampai hatinya...sampai sungguh hatinya tgk aku terseksa dan menderita...ya allah.... ):

0 kata-kata: