February 26, 2012

kisah ku..

Salam...oh dunia di hari minggu....3 hari lagi kini bakal menjelang bulan march..
kisahku di bulan febuary...orang kata bulan 2 adalah month of love..tapi bagi aku bukan month of love..but month wit sickness...tahun lalu pun aku begini...tp time tuh aku d kk....dia ada org lain d tawau....tahun ni..ntah la..balik lagi...buat hal lagi..kami pun xberhenti bergaduh...sebab tuh ja la...ada permpuan sundal yang xtau kenapa perlu mengatal dengan boifriend orang sedangkan dia tau yang si lelaki tuh berpunya...Hairan kan..kenapa perlu ada lagi jenis perempuan yang xberfikiran maju tuk suka sama seorang lelaki biasa yang mempunyai teman wanita...kenapa perlu untuk mengataldan menyundal begitu??apa tuh perempuan mempunyaifikiran yang sangat cetek dan beranggapan lelaki kini terlalu sikit dan perempuan banyak..oleh itu, dia sapu ja lelaki yang sudah berpunya..ya allah..sangat nda sangka....ada lagi perempuan begitu..perempuan yang bodoh! Lelaki pula...apa lagi..pantang nampak perempuan cantik...nampak perempuan tuh lain sikit..tus sapu jua...uh...xberfikiran panjang..yang dia sudah berpunya..xberfkiran yang apa yang dia bakal buat akan menghancurkan hubungan yang telah di bina...uh..tapi pihak ke 3 tuh yg sebenarnya patut di salahkan...sebab????
* sudah tau tuh lelaki berpunya..tapi maci lagi sundal mau dengan lelaki tuh..lepas tuh dia sendiri perempuan..tapi..ini la dasar perempuan otak bodoh dan ketandusan lelaki...xpeduli ngn mana2 lelaki..sapu ja..uh...tengok la sekarang...orang yang aku betul2 sayang dan cinta berubah ba...sekarang apa yang aku buat semua xpernah "OK"..menanya salah...itu ini salah...ada ja yang xpernah salah n betul..lepas tuh sekarang dia sangat2 berubah dan lain..ntah la...selain tuh dia banyak menipu...berahsia..ntah la...semoga ja kejujuran dia tuh dia xsalah gunakan untuk dengan aku.. uh...hancur hati ni..sedih sangat2..mencari ilham d mana untuk agar aku tidak di 2 kan dan aku tidak merasa kesedihan tuh...sedih ba hati..pilu sangat rasanya...kepada tuh perempuan..andai saja dia di takdirkan untuk jumpa blog aku dan mengetahui ini adalah blog teman wanita lelaki yang dia gilai dan bakal menghancurkan hubugan aku...Bawa2 la bertaubat dan berhenti la jadi betina murahan yang hanya tahu menumpang kasih dengan kekasih orang...and should open ur mind n tink its ok o not..uh..WAHAI BETINA BERHENTI TUK MENGHANCURKAN HUBUNGAN ORANG..SEDAR DIRI SIKIT...XTAU MALU KA?P CARI LELAKI D LUAR SANA..MASIH RAMAI LAGI..BUT NOT MY BOIFRIEND OK!!! IF I KNOW  WHO U ARE..SY XKAN TINGGAL DIAM PEREMPUAN MURAH..XTAW MALU..

0 kata-kata: