March 11, 2012

Syukur alhamdulillah..

Salam...
Syukur akhirnya..selesai jua masalah aku..walaupun time tuh hampir ja aku mungkin tiada di bumi ini kerana masalah darah..uhm..susah jua ya kalau kurang darah ni...actly masalah kurang darah ni bole d selesaikan..tapi ya like doctr cakap no presure..uhm..tidur mesti cukup..makan makanan yg bole tambah darah..tapi kemarin selepas tambah darah 2 tiub..tus opration bejalan lancar...syukur..ku tahu allah itu maha pendengar..dia mendengar semua doa2 ku..syukur....selesai operation rasa lemah n sakit sangat..ada jua masa tuh mau give up...sebab time kena kc masuk camera d telinga tuh...ya allah sakit nya..hanya aku ja yang tahu...menangis xberlagu ja rasa dia...da la time tuh sendiri2..ya allah..perit rasanya..bila ingat balik...sedih yang teramat..uhm...mmg tidur tuh berabs..lepas ja opret di kc bangun untuk cek smua..lepas tuh leh rehat suda..time tuh aku tidur smpi jam 4 subuh baru bangun...badan rasa lemah sangat..tus kol mummy gtau mau balik xtahan sana sendirian...tus mamy try kol tuh doctr then akhirnya dpt perlepasan jam 1.30..mamy tus beli tiket tuk aku balik...uh...ku harap ini adalah oprtion yang terakhir..xmaw lagi..sakit..sangat2 sakit... :( xtahan rasanya..tapi malam ni rasamau demam pula..badan panas...kejap rasa sejuk..ntah la..xtaw ni knpa pula tiba2.,..uhm.. :(((( e...sakit...trauma nya... tp apa pun syukur alhamdulillah...tapi yg leceh sikit tuh bab mau buat cek up 1 minggu sekali d osptal..adeii...uhm...apa la nasib aku ni...nnt bila cek up baru tau ada kesan smpingan ka o teda..harap2 teda la..xmaw cacat..nnt tambah la aku x kena mau ole dia.. :((

0 kata-kata: