March 11, 2012

Kenapa susah mau berhenti tuk sakitkan aku?

Salam........
"buat baik salah...buat salah lagi salah"
nice words....
xsalah if buat baik ba..lagi bagus..uhm...tpi xkan jadi ubat nyamuk tuh buat kebaikan...mungkin ada kebaikannya..mungkin ada keburukan n xpatutnya....kalau tau berfikir tau la tuh kan...
sendiri boleh fikir...kalau cuba tuk keluar berempat xmau...macam2 alasan....tapi kalau dorg b3 ja...xpernah menolak n bg ribu atau jutaan alasan...
ntah apa yg dia sembunyikan n d takutkan....


Kenapa susah mau berhenti tuk sakitkan aku???sedangkan dia tahu yang dia sangat2 xlayak untuk buat aku merasa sakit ba...
Kenapa susah untuk berubah yang menyebab kan aku menderita?berapa kali sudah jadi..mcm2 hal sudah jadi...tapi still buat benda yang sama...menipu dulu..pastu baru gtau..baru cerita itu ini...begaduh dulu..baru mau jelaskan...bukan ka itu sikap budak2..tapi still aku yang kena cakap budak2...uh,...
Aku sakit,bertarung nyawa sendiri sna...ada kena kisah?kena risau?teda...sikit pun teda..kalau teda d kontek..teda la jua mengontek...
satu lagi dia still ngn gaya dia yang xpernah mau dengar penjelasaan dan sebab...
sampai hati dia kan...aku sedih dia bukan tahu..bagi dia aku ni terlalu manja...uhm.. :((

0 kata-kata: