February 27, 2012

Salam tengah hari blogger...
Ya allah...xku sangka..lepas check up...keputusan yg sngat menyedihkan...aku takut...first time kena operation..uh....ya allah...sakit nya tuh..arap2 operation nnt ok... uh,...risau ni..kenapa perlu sampai ketahap ini...first time in my life..bila di fikir terkilan sangat la...punca berlaku di sebab kan yang aku xsanggup  tuk nerima..sekarang aku masih takut...ifada waiting kol lagi..ak xtau la...bagus mati daripada operation...sedangkan minggu depan mau p operation pun aku sudah rasa give up...aku xkuat..sedih sangat rasanya...aku sendri yang menanggung rasa ni..sementara dia..bz ngn..ntah..mau cakap org baru ka apa..yang menjadi persoalan aku sekarang...KAWAN..perluka mau berkoling berjam-jam..tengah malam lagi tuh...tiap ari lagi...sedih nya rasa kena buat gini..tuh KAWAN dia pun..kenapa jua mau kol ari2..bodoh ba rasanya...KAWAN berkol tengah malam hari2 lama2...apa tuh?aku macam mana?kol aku xkena peduli...sekarang KAWAN dia yang di utama kan..bukan aku...perasaan aku x di peduli n fikirkan...mengenang nasib ku sekarang..kena p operation...memikirkan pasal dia ngn KAWAN dia..aku d tipu...ya allah..kuat kan aku...makan hati aku begini...mcm mana aku mau sihat...macam mana darah aku mau ok...kalau tidur kurang memikirkan semua..macam2..kenapa jua mesti ada KAWAN dia yang mau berkol dengan dia hari2 dan lama2 pada malam hari..aduh..sakit ba kena buat begini....uhm...sedihnya...tolong mengerti perasaan aku..sakit...sakit yang teramat sangat...soal ini bukan aku xpercaya dia...tapi..bukan sekali jadi ma aku..bukan ....ekali dia waiting kol..malam2 pula..tengah malam pula..lama2 pula..mcm mna?bukan juga aku mau kongkong dia..tapi dia terlalu berahsia ngn aku..perempuan d luar sana kalau kena buat macam aku...kompom la ba akan jadi gila macam aku...tapi kalau terus terang..xberahsia...xkan jua jadi semua ni...kalau tuh orang betul2 KAWAN..kenapa perlu takut n sembunyi dari aku...kenapa dia sanggup buat aku gini...dia xkesian ka tengok aku menderita gini?susah ka untuk dia berhenti ngn benda2 bgtu..waiting ngn tuh KAWAN dia...Pentingkan la ba aku..hargai aku...Ya Allah...sakit ba yang ku rasa kan ni...sangat2 sakit... ):
sampai kan hal ni..aku rasa takut tuk tinggal kan dia...aku takut tuh jau dari dia...memikirkan soal minggu depan..aku takut...rasanya bagus aku xperlu pergi..biar la aku sakit asalkan aku xjau dr dia..aku risau kalau aku teda nnt..dia akan jumpa KAWAN dia tuh terus2an...uhm...sakit kepala aku memikirkan semua ni...sampai sungguh hati dia... ): ):

0 kata-kata: