February 27, 2012

Assalamualaikum...pagi di hari isnin...sebelum pergi hospital untuk buat check up..saya mau update blog lu..ok..
Today..bangun tidur, di mulakan dengan rasa hati yang tenang dan gembira...rasa nya aku lebih tenang dari beberapa hari yang lalu...uhm...Hari ni..layanan hubby ok..cukup buat aku tenang..cukup buat aku merasa bahagia...semoga kami akan berterusan bahagia...semoga xada lagi hal2 yang membuat aku sedih dan membuat aku gila..aku mohon kepada perempuan2 di luar sana..kalau mau mencari seorang lelaki..cari la lelaki lain..tapi bukan nyawa ku..kekasih hati ku..hidup ku...aku xmau kehilangan dia..aku xmau untuk ada perempuan lain yang menganggu hubungan kami..tolong biarkan kami bersama bahagia..uh..aku cinta boby hidayanto sampai mati...dunia akhirat aku..Ya allah...jauhkan kami dari orang ke 3..jangan pisahkan kami..satukan kami untuk selamanya...uhm..Hari ini aku ke hospital ada check up...semoga semuanya baik2 saja.. ):

Dear Hubby,
Please be honesty wit me..please dun always hurt me..please stay in my life..i need u..
b nyawa an..hidup an..an xsanggup tuk ada orang ke 3 dlm hubungan kita..tolong an mohon dan merayu..jangan lakukan itu...jangan buat saya sedih tolong..jangan jua buat sesuatu yang buat kita bergaduh..cukup apa yg jadi dengan kita beberapa ari ni..dan sebelum2 ni..cukup la sudah..jangan ulanginya...tolong bersifat terbuka ngan an..certa ngan an..gtau an itu ini..an akan faham..kita sama2 sayang..selain girlfriend b..an jua bole jadi kawan b..tolong anggap an juga penting dan anggap an ujud dalam hidup b..walaupun an hanya sekadar girlfriend b..k..an terlalu sangat2 sayang b..jangan kecewakan an...
sayang, semoga kita di murahkan rezeki, semoga kita kekal bersama selamanya.. TQ coz make my day on diz morning happy...really love you sayang... :)


* ok mau out suda g ospital..alone2 ok..na...ulung...bha pray 4 me..hope evrytink ok..

0 kata-kata: