June 15, 2011

innalillah wainnahi rojiun

AL FATIHAH



innalillah wainnahi rojiun..
takziah kepada my beloved friends...Yati..cant believe on the passing your beloved father...i was sad..i know wat u feel..sudah 3 hari arwah pergi..saya baru tau..its so sad...itu pun saya tau dr fb..if azwar teda cakap,..tidak la saya tau....why don't u tell me??hu...my hope for u darlink..please be good...dun be sad...u must strong to face it...i dun want u sad..dun want c u cry..cry and cry....i want u still be yati like before..always smile and laughing...i miss u..feel wanna be wit u..site beside u..stay wit u when u feel so sad...when u feel wanna cry...its ok..later we can meet ok...but now..please..please and please...be strong and be good..if feel miss ur dad...sedekah kan al-fatihah and bacakan dia ayat-ayat suci Al-Quran yah!..again Takziah to ur famly and u...u like my sister..kita sudah macam adik beradik...so..apa yang terjadi sekarang,..saya turut berduka..T_T...take care yati..be good...sayang ko..

when i see people around me have lost their loved ones..i began to think that all that happened to my self...apa agaknya akan jadi dengan diri ini???kuat ka saya untuk menghadapi semua itu...oh no! saya tidak bersedia dan tidak akan pernah bersedia....saya takut....tapi hidup ini harus di teruskan..yang pergi tetap pergi..if di tangisi darah sekali pun tidak akan pernah kembali juga..so..for those yang masih hidup..harus terus untuk menjalani nya liku-liku kehidupan..dari situ saya mula memotivasi kan diri ini....yang gagal..tidak semesti nya gagal terus...yang susah tidak akan susah terus....setiap apa yang jadi..semua ada hikamah nya...humm.. :)
dunia oh dunia!...renug-renungkan la....
salam....

0 kata-kata: