June 15, 2011

apa yang sebenarnya???

sudah saya jujur..still di cakap penipu..uh....
teserah ko la...sakit kepala saya mau fikir...yang saya tau saya sudah jujur dengan ko..
saya sudah certa itu ini dengan ko....tapi kau yang nda ingat then sekarang mau bagi salah saya..
uh...saya demam ko nda peduli pon kan..saya sakit kau nda kisah pun....langsung nda ambil tau ya...uh...
tapi sebab yang sekadar jadi kenangan aku....kau mau ungkit2...nampak nya itu lagi penting dari aku..uh....kejam o kau kan...terlalu penting kan diri.....sekarang saya nda dapat buat apa2....sebab teda krdt..ok..
fine...terserah ko la..jangan ja baut aku nda mau kongsi fb lagi dgn ko sdh....geram2..aku p tukar tuh paswrd...baru tau rasa....arghh...malas mau fikir o sekarang...kepala aku ni sakit..rasa macam mau pecah....penat aku dengan semua ni....mana kena lagi dengan gaya ko...langsung nda fikir keadaan aku...
better aku tidur..petang dady balik..mau p klinik..nasib ada lg mamak bapa aku yang peduli pasal aku..ada org yg tersayang pun...saya sakit..langsung dia nda ambil kisah..tanya macam mana ini keadaan pon teda....nda peduli...argh...sandiii....T_T
today teda la apa2 aktviti...p klinik then stay at home...mau tdr now...cauuu

0 kata-kata: