March 24, 2011

our sweet memory~~

i'm happy wit him...just 1 day..its make many memory we are create it..such as...he treat me..he care wit me...kemarin aku dapat ketawa setiap masa...tersenyum tiap saat...aku ketawa bersamanya..kau buat aku bahagia...Terima kasih sayang....

my Hero... 
its me..:)
we are together..
only u sayang..

i love u..
never be replace..
tuhan berikan lah kami bersama selamanya..


hubby suka buat muka pelik..
but i like it..
saat manis aku bersama kau tidak akan aku lupakan..aku rindu saat manis bila kau kata kau sayang aku..bila kau mencium dahi ku..aku bahagia...aku berharap kau selamanya milik ku...kau janji akan terus jujur dengan ku...akan terus setia bersama ku...aku sayang kau...serius..aku bahagia bersama mu..kau marah aku...itu tandanya kau sayang aku..hubby jangan serius sangat..an rasa tidak happy bila tengok hubby serius..jangan selalu buat an kesal...sakit hati..b tau tuh kan...b..biar la apa orang mau cakap pasal b atau an...yang penting kita bersama selamanya..b ada an..an ada b..an sayang b..b sayang an..itu cukup sudah..percaya la..hanya b saja yang an ada..hanya b saja d hati..fikiran an..b...an minta maaf atas semua kesalahan yang an buat...b an mau b tau yang sikap cemburu an tuh..bukan untuk an mengontrol...tapi...semua tuh sebab sayang an dengan b.. takut untuk kehilangan b...hope b faham ya..sayang selama kita berjauhan tolong jaga diri b..jaga kesihatan b...jaga hati b untuk an...jangan lupa makan..jangan lupa untuk jaga mamy and spending ur time wit mamy...and dun 4get use baju yang an bagi...jaga baju tuh baik-baik ya...TQ teddy bear yang cute ini hubby..an janji akan jaga dia baik-baik..and boxer b tuh..i like it..u know wat..i love to use it...its so sweet boxer i have see..
a cute bear hubby...
i like it..
mmmmuuuaaah...:)
boxer wif bear..
cant wait wearing tix boxer..:)





P/S :     TQ hubby for bear and boxer...
love u....

0 kata-kata: