March 24, 2011

in the morning

wake up in tiz morning get morning msj fom my hubby....:)
before tat ada tersedar jua..sebab eka bagun awal then g antar adik dia...
time tu alone d bilik...terus teringat hubby..rindu terus ni dengan dia...rindu sangat..lama lagi baru dapat jumpa o.. :( .. maakin hari bila aku berfikir yang medalam mengenai dia..hati aku makin sayang dia..makin ingin dia seorang saja...seriusly..aku teda hati untuk lelaki lain kecuali boby hidayanto...hope hubungan kami akan kekal untuk selamanya...rasa nya cukup banyak sudah dugaan yang aku hadapi bersamanya...teda satu pun yang buat aku give up.....aku hadapinya...selagi mampu knpa tidak...like people always say.."gunung yang tinggi ku daki,lautan api ku renangi..(ini la pepatah yg an maw guna hubby)..hihih....em,...even hubby selalu buat an sebel...sengaja bg sakit hati..an nda kisah...i'm happy wit u sayang...happy sangat2...TQ...


p/s : hubby gonna mish u so much...wait 4 me yah..:)

0 kata-kata: