December 8, 2012

Ya Allah...

Ya Allah..aku redha dengan apa yang jadi antara hubungan aku dengan boby sekarang ini..semua ini aku anggap sebagai satu ujian dari mu sebelum kami menjadi yang halal..walaupun kami berada dalam keadaan yang sukar tuk aku lalui sekarang ini..tolong jangan jauhkan dia dari hati dan fikiran ku...begitu juga dia sebaliknya ya allah..
"Kalau sekarang masa bercinta penuh dengan kesedihan, tapi Allah akan gantikan dengan kegembiraan selepas perkahwinan.."
Ya allah aku berpegang dengan kata-kata di atas..ku yakin pasti semua ini ujian dari mu untuk ku agar aku lebih kuat tuk menghadapi masa akan datang sewaktu aku sudah halal baginya....Ya allah..kekal kan kami selamanya...sembuh kan dia Ya Allah..aku resah...aku sedih dengan keadaan nya sekarang ini Ya Allah..Satu kan kami semula..bulan 12 ini bulan yang sangat bermakna buat kami..ku mohon Ya Allah....Aku sayang dia...Aku sayang setiap kekurangan dan kelebihan nya dan begitu juga ku sayang dan terima setiap kebaikan dan keburukannya...YA Allah..engkau maha mengetahui segalanya...engakau maha mendengar dan maha melihat..kau tahu yang aku tidak pernah putus-putus untuk meminta dari mu Ya Allah....Makbulkan lah semua doa-doa ku itu Ya Allah..hanya kepada mu tempat aku meminta,..sembuh kan dia..kuat kan dia...dekat kan dia selalu bersama aku...Ya Allah aku sayang dia..sumpah...tidak akan ada yang berubah....
ALLAHUAKBAR...

Ikhlas : AnnBoby selamanya... 

0 kata-kata: