October 12, 2012

:(

Salam blogger...
Ya allah kenapa dengan kami ni..ada saja yg di gaudh kan..dia pula hal kecil pun..mara mcm kau buat salah yg terlampau besar...uh..kenapa dia begitu kuat mara??apa dia stress??apa dia punya masalah??ya allah..hentikan semua ni...aku sayang dia..nda suka begaduh begini..sakit ba...lembutkan hatinya ya allah...aku nda tahu sudah mau buat macam mna untuk kami tidak bergaduh dan kemarahan nya tidak melampau2...aku hanya mau kami bahagia ja ba...hal kecil pun boleh jadi hal besar kalau dia sudah mara...ya allah..aku cukup berdiam n memendam macam2 hal yg aku tau..aku nda bertanya sama dia suda..aku diam dan biarkan..tp kenapa..kenapa mesti aku diperlakukan begini..aku hany mahu di hargai dan di sayang saja ba...itu saja..aku iklas sayang dan cinta dia..ya allah..semoga kami kembali seperti biasa..semoga kmi baik2 saja..AMIN...

0 kata-kata: