August 30, 2012

Semua Nya berubah..

Assalamualaikum...
malas mahu update blog..tapi kini aku terpaksa..aku perlu teman bicara..tapi i have nobody..so i need my blog..uh,,macam-macam jadi sekarang ni...semua nya berubah..nda sama macam tahun lalu...semuanya berubah...perubahan berlaku strt bulan 2 2012..hujung hujung bulan..uhm...lepas tuh kembali semula seperti biasa..masuk lagi dalam bulan 6.pertengahan bulan 6..balik lagi menjadi sampai lah sekarang...dia nda dapat mahu berubah dan berhenti dengan semua itu..Yah i knowitu habitat kau..tapi nda salah untuk stop semua tuh..ada lagi banyak cara untuk enjoy..bukan dengan cara begitu ba...cukup lah hany aku saja..kenapa ada ke 2 dan ke3 nya lagi..rasanya cukup aku kan...sakit ba..kau nda tahu betapa hancur nya hati ku..tapi aku masih mahu bertahan sebab perasaan sayang aku dengan kau..aku nda sanggup..aku sentiasa berharap yang kau akan berubah dan berhenti dengan semua itu..aku sentiasa berharap dan menunggu masa tuh..tapi ntah bila..kau tetap buat..kau nda cuba sikit pun tuk usaha berubah...aku bukan halang semua itu..tapi if kau dapat renung kan dulu...kau nda begini kan..kau nda buat semua tuh..1 tahun kau ok..nda ada semua tuh kau buat..tahun ni..bila kau jumpa kawan kawan baru kau yang kau baru kenal selama 7 bulan..kau berubah sebab dorang tapi kau nda berubah sebab aku yg kau kenal 2tahun..hidup sama kau macam macam yang kita lalui sama sama..kau tahu betapa aku sayang kau sangat-sangat...semua hidup aku untuk kau..nda apa la..mungkin ada masanya kau sedar semua itu dan kau mungkin akan berubah juga,..doa ku dengan kau nda pernah putus..sebab sayang aku sama kau...semoga satu hari nanti hati kau terbuka dan kau berubah..aku cuma harap kan kau boleh seperti dulu..sentiasa ada masa sama aku..kita happy happy..take pic together..tp sekarang semua iitu teda suda..kenapa??

Dear Allah..Ya Allah..kembalikan dia yang dulu..aku sayang dia sangat sangat..hanya dia..buka kan hati nya ya allah..sedar kan dia..hentikan semua ini..ALLAHUAKBAR...AMIN

0 kata-kata: