July 17, 2012

Ya Allah..Bahagia kan aku..semalam aku rasa sedih sangat..dan hari ini pun aku merasa sangat sangat sedih..ntah la kenapa...i tink ada sumtink happend lagi...uh!!selain tuh aku risau ngan dia..he need cek up ba..tapi ia still jua nda pecaya apa yang aku ckap...uh!!Ya Allah hentikan rasa hati ku ini..rasa tidak gembira ini..rasa sedih ini.. :( kenapa aku perlu rasa macam ini..argh...Ya Allah seandainya perempuan itu masih berhubungan dengan aku..tunjuk kan aku sesuatu lagi agar aku dapat mengetahui segalanya lagi..Penat aku mencegah tapi kalau dorang masih lagi berhubung..itu perempuan pun kenapa terlalu kejam..sampai kan masih lagi mengacau aku..selagi dia keep texting me..misskol me..aku akan rasa sentiasa sakit..sakit sangat sebab secara automatiknya aku akan teringat apa yang dorang pernah lakukan..Ya Allah aku trauma ba dengan semua yang jadi ini..macam mana aku mau hilangkan semua tuh...terbuka lagi luka di hati..dengan keadaan aku yang sakit ni lagi...argh!!semua nya ku pendam sendiri...Si dia pula ignore aku..bila rasa mau mara..lepas kan mara ja ma aku walaupun bukan aku punca dia mara..mesti gtu..kenapa ar??terkilan ba dengan gaya dia..cuba lah dia bantu aku untuk pulih kan luka-luka ini...uhm..susah ka mau hargai aku?sayang aku?Ya Allah..kembalikan kebahagiaan tuh...hentikan kesedihan dan kesakitan ni..buang rasa trauma aku itu...Ya Allah..semoga aku kuat tuk menghadapi nya...AMIN

0 kata-kata: