July 24, 2012

Ya Allah syukur Alhamdulillah...dia minta aku kol dia td..Ya Allah..selepas saja telefon d matikan..air mata ku jatuh dengan sendirinya...sedihnya aku...T_T...Ya Allah semoga ini petanda baik buat kami...nda mau lagi gaduh-gaduh n rasa sakit ba...walaupun masih terasa ada sedikit dingin dengan suara dia dalam telefon td..tp nda apa...sekurang-sekurangnya doa aku d makbulkan..Ya Allah..kekal kan kami...buka hati dia untuk memikirkan pasal hubungan kami..jangan biarkan dia sia-siakan hubungan ini begitu sja..Ya Allah..tolonh la..jangan ada perasaan benci, bosan dan putus asa dalam hubungan kami...kuatkan perasaan sayang antara kami dan berikan di antara kami saling memerlukan..Ya Allah...Aku rindu dia sangat-sangat ba...teringin mau jumpa dia..tapi ntah la dia bila baru mau jumpa...Terseksanya begini...sakit sangat..merindu orang yang aku sayang..kini sekrang bulan puasa.bila berbuka saja..mesti aku ingat dia..mau ba buka puasa ngan dia..rinduu dia sangat-sangat..Ya Allah semoga dia pun merasa perasaan yang sama..mudah-mudahan kami dapat berjumpa hari ini..aku rinduu dia sangat-sangat..mau tengok muka dia untuk tenang kan hati ni...aku sayang dia sangat-sangat...hanya dia di hatiku ba...aku teda orang lain dan aku nda teringin mau ada orang lain selain dia..hanya dia..cukup la...cukup la..hanya dia yang membuat aku menangis..ketawa dan bahagia...tidak mahu sudah orang lain...mau dia saja...macam-macam da ku lalui dengan dia..pahit manis...macam-macam...aku kenal dia..aku sebati dengan dia..aku nda mau orang lain...nda mungkin ku mau lalui ngn orag lain macam yang ku lalui dengan dia.....Ya Allah..hanya dia...cukup la...Ya Allah..kekal kan kami bersama..kekal kan perasaan kami bersama....Ya Allah...berikan kami sentiasa bahagia dan gembira..jauhi kami daripada rasa mara...bergaduh...Ya Allah...aku sayang dia sangat-sangat..semoga dia juga punya perasaan yang sama dengan aku..AMIN..


Dear abang..an sayang abg sangat2....hanya abang...

0 kata-kata: