July 18, 2012

T_T

Ya Allah semoga apa yang pernah terjadi..cukup la janji nya dengan aku yang dia nda kan buat n dia menyesal tapi dia still buat lagi lepas buat pengakuan dengan aku...aku harap semua tuh dia nda kan buat lagi seperti mana apa yang terjadi sekrang ini..cukup la ba..jangan sakiti aku lagi..hargai aku dan sayang lah aku..aku manusia biasa juga ba..punya hati dan perasaan..hentikan la..jangan sakiti aku terus..tolong la..sakit ba..nda mau sudah kena sakit...please la jadi macam dulu..sayang aku..sama-sama kita susah senang...masalah sharing together..kan sweet gtu kan...uhm...please...rinduu u ba yang dulu...minggu ni terasa sangat macam dia mengelak dari aku bah..jumpa pun nda mau..tapi jumpa orang lain no hal bagi dia..sakit ba....berubah la..nda kan rugi apa2 jua kalau jadi yang sebenarnya jd yang dulu...nda kan apa2 jua tuh..if mau jadi sekarang pun nda apa apa...tapi...jangan sampai buat saya terluka please lah ba.....

0 kata-kata: