July 11, 2012

Syukur Alahamdulillah...

Assalamualaikum...hari ini hati ada senang sikit..kekacauan hati berkurangan..Syukur alhamdulillah...semoga ianya berkekalan begini..tiada lagi jiwa kacau..sakit yang ku rasa kan...semoga c encik kekasih ahti tidak mengulangi kesilapan nya walaupun ku yakin lepas ini evrytink dia nda akan bagitau aku sbb aku nda mau tau..tapi ku berharap dia tidak mengulanginya lagi..biar la yang 2 kali dia buat tuh..menjadi sejarah hitam buat dirinya dan dia jerak untuk melakukan itu lagi..enjoy?itu yg dia mau..myb dia nda boleh bawa aku untuk enjoy dengan cara dia ngn kawan-kawannya..uhm..ntah la knpa...tapi nda apa la...terserah dia la..sekarang aku hanya mengharapkan yg terbaik dari dia..semoga sejarah hitam nya dia nda ulangi lagi...cukup la 2 kali itu buat dia..jangan lagi ada 3 atau 4 nya...biar la dia merasa yg pertama kali kepuasan dan yg ke 2 kali ada lah penyesalan buatnya...sekarang ini aku hanya mau yang terbaik dalam hubungan kami dan tidak boleh untuk mengingatkan lagi kesakitan semua tu..cukup penderitaan aku selama 2 minggu..seperti gaya orang yang tidak ada apa2 nya aku..tapi ku yakin ini dugaan kepada mu ya allah...sekarang ini kau hadiah kan aku di kemarin hari tuk merasa gembira dan tenang..kau kejut kan aku lagi dengan satu berita baik yang dengan penuh harapan aku berharap aku mendapatkan nya..Ya Allah I want tat job!..semoga aku dapat..Ya allah murah kan rezeki ku untuk mendapatkan nya...Amin...


Doa ku di hari ini, Rabu.,..Ya Allah aku memohon kepada mu..kekal kan kebahagiaan yang ku rasakan ini..hentikan kesakitan ini..Ya Allah lindungi aku dan dia dan keluarga kami..murah kan rezeki kami..kekal kan kami bersama...jauhi kami dari pekara-pekara yang menghancurkan...lembutkan hati nya..jauhi dia dari panas barannya...AMIN...
Ya Allah ku sayang dia sangat-sangat...jangan ada perasaan di antara kami untuk membenci antara satu sama lain..jangan pisahkan kami...


Dear Abang boby,
An, bahagia ada disis abg..teringin 24jam 7hari sama-sama dengan abg..an yakin mungkin bila saat itu an sama2 abg..perasaan takut..resah dan sedih tidak wujud lagi dalam diri an..an ingin kan..bangun pagi-pagi mata an terbuka terus tengok abg..an juga teringin makan malam sama-sama selalu.sarapan, makan tengah hari dan have tea break together wit u abg..tapi an takut semua itu akan baut abg bosan..itu hanya angan-angan an..tapi an berharap satu masa nanti ianya akn berlaku kan..amin..Abg..TQ so much bab buat an bahagia...kelebihan dan kekurangan abg an terima dengan penuh iklas..bila an rasa bahagia begini..an rasa rindu saat an masak kan abg..hu.. :) kau selalu buat aku tersenyum..kau juga selalu buat aku menangis..di sebabkan semua itu..aku takut tuk kehilangan diri mu..Sayang abang sangat-sangat...Semoga kita kekal bersama yah.. :)

0 kata-kata: