July 18, 2012

Story about last nite..

Assalamualikum...
Story about last nite...
i meet janda semalam..argh..banyak cerita yang aku dapat tau dan aku mula berfikir..argh..ada juga manusia yang bertopeng kan syaitan..pandai berubah ubah..argh!!kejap jadi syaitan..kejap jadi malaikta..tapi salah dia mau jadi malaikat depan aku..ish!!what the shitt u o girl!! fuck!!i hate u so much!!kau boleh p mati la..euw...dasar!!nda pa la..semua ni keja tuhan..aku berserah dengan allah s.w.t saja...semoga dia baik baik saja..tapi ni last sudah buat dia..lepas ni if ada lagi jadi...seriusly..sumpah demi allah...just wait n c wat i do...mmg kau akan terkenal di tawau tuh...jagan cakap aku apa la...bukan mau temberang..saya cakap..saya buat...tengok la semalam kan..kau cakap Dia larang kau jumpa aku..aku main langgar datang g jumpa kau..kau terpaksa jua jumpa kan..so??kau mengelak sampai mati pun aku cari kau...Plastik punya perempuan...uh!!hope lepas ni kau tiada dalam hidup aku dan hidup bf ku..maybe kau boleh p mati..nice words semalam kau cakap ma aku kan...teringin mau kawin ma dia..Gosh!!!macam mau tumbuk ja o mulut dia semalam..ish!!!Tapi seriusly i hate it..i hate u much more janda!!!hope lepas ni kau nda pernah jumpa aku dan yang paling penting jumpa bf ku...bagi aku terjumpa kau bakal buat hidup kami SIAL!!!!seriusly....please get out fom our life...dun distrb our relation bha...hate it!!Ya Allah...jauhi dia dari kami...

0 kata-kata: