July 28, 2012

Last Nite

Assalamualikum....selamat pagi..so slepy..rasa nya sejak bula puasa i..tidur makin kurang..uh..btw apa pun last nite punya story need tuh taip at here..uhu..btw Thx so much to my beloved hubby...why?coz bring me go sahur awal..hehe..actly huby lapar..so me ask him bring me go eat Nasi USA....ish...dun like tuh nasi o..sangat-sangat berminyak...dun like...ok..Gosh..nda pernah di sangka n terfikir pun tuk nampak dia..nda pernah sama sekali..hahah..tup..tup..terjumpa pula someone..hahah..i do no why feel mau laugh ja ingat dia ba...nda sangka sangat mau jumpa dia..ewu,......tp past is past..so i tink its ok for my hubby..but if he has feel sumtink..i do la..reminded! tapi akhirnya aku nampak jua muka dia yang sebenar..uhmm.. :)aku actly nda mau tau apa2 hal hubby aku..cuz strting fom now i'm just tink..yeah JUST FRIEND wit all women outside..tapi ntah la..if melebih batas Allah maha kuasa..mesti muncul la orang-orang tuh dengan pelbagai cara tuk mengenali aku n kenal aku..2 kali da aku alaminya..ntah la next ni mcm mna lagi cara tuhan tunjukkan ma aku...Tapi if just friend nda lebih dr friend n nda buat more then friend..semua tuh ot me ok..besa kawan kan..tapi if more than tat..more than evrytink...ku percaya Allah maha kuasa mesti dia akan bagitahu aku dengan pelbagai cara..Ya Allah Engkau maha kuasa..ku memohon..lindungi dia..lindungi hubungan kami...jangan biarkan dia mengulangi lagi kisah-kisah lalu dia..hentikan segala hal yang bakal menghancurkan hubungan kami..jauhi dia..Ya Allah aku lebih rela nyawa aku d ambil daripada dia melalkukan hal itu semula..aku nda mau merasa sakit tuh..kerna hal yang lalu yang dia lakukan masih segar di ingatan ku...Ya Allah..kekal kan kmai bahagia bersama...kekal kan kami selama-lamanya hingga akhir hayat kami...ku bahgia dengan dia... :)

0 kata-kata: