July 24, 2012

Ini lah aku

Aku sentiasa menyimpan harapan yang dia akna berubah..walaupun perubahan dia bukan perubhana total...tapi atlest dia tau mengenai hubungan aku dan dia...mengenai kepentingan aku dan dia..kepentingan fmly dia dan perasaan aku dan fmly dia...memang orang selalu ckap..Kawan tuh penting..aku dulu pun selalu berpegang dengan kata-kata itu..tapi ending dia..kata-kata itu tidak betul..kawan-kawan yang ada bila kita senang dan gembira..tapi bila kita sedih dan susah...mana ada yang mau dekat..aku sudah rasa semua tuh...uhm,..tp aku nda pernah melarang dia tuk berkawan ngan sapa-sapa asal dia tau batas dia dan asal dia ingat yang dia ada aku...berkawan dengan sapa-sapa itu hak dia..aku walupun sudah jadi bini dia yang sah aku nda akan punya hak itu tuk melrang dia...ya la..asal memberi ingatan dengan dia..berkwan tidak lebih dari seorang kawan...Tapi apa yang selama ini terjadi ku jadikan sebagai iktibar..semoga dugaan yang pernah kami lalui mematang kan kami dan menjadi pengajaran kepada kami mana yang baik dan buruk nya...apa pun hati aku sentiasa menunggu dia untuk berubah...Ya Allah..seandainya dia jodoh ku..ku menerima dia sebesar-besar hati ku...aku menerima dia apa ada nya..baik buruk nya dan setiap kekurangnya...Allahuakbar....
Aku sayang dia..aku cinta dia apa adanya....hanya dia..Ya Allah..hanya engkau yang mengetahui perasaan ini...betapa besar syang dan cinta aku dengan dia,,hanya dia..
Boby hidayanto bin bahrun.,.
semoga hati kita bersatu selamanya..

0 kata-kata: