July 20, 2012

i meet her again last nite..

Salam bloger...

cerita kemarin selepas balik kerja...Ya Alalh maaf kan aku..semua ni bukan ku mau terjadi..tapi semua ini di sebab keterlaluan sudah ba...Ya Allah ampunkan aku...
ok last nite...
balik keja kemarin terus dirct g uma tuh janda...firstly emuanya baik-baik belaka ja aku bawa dia bercakap..dia ingat aku tunggul dia mau bagi bodoh-bodoh aku..ending dia maaf la..aku terpukul n koyak kan baju dia..actly niat bukan mau buat jahat...cuma datang tuk minta bagus2..tapi dia yang melampau..so wat should i do?? :)
uhm...rasa bersalah juga sebanrnya buat benda2 begitu tuh ba..tapi biar la..sapa suru dia kan..kenapa aku saja yang terus-terus kena buat jahat aku perlu diam-diam kan..ada masa kena jua membalas ba kan...apa yang ada di hati ku ini..nda perlu la aku tulis di dalam blog ini...biar aku dan Allah s.w.t saja yang tau apa ku rasa sebanrnya...tapi seriusly..apa yang aku mau buat ini...bukan tujuan ku mau cari musuh atau buat jahat/...tapi hanya menyedarkan dan menunjukkan mana yang baik..mana yang buruk...Ya Allah..ku percaya apa yang aku lakukan ini ku tahu kau mengetahuinya apa sebabnya..Ampunkan aku Ya Allah..semoga janda itu sedar dan jerak dengan apa yang pernah terjadi ini..Allahuakbar...

0 kata-kata: