July 14, 2012

Astafirullahalazim

Ya Allah..kenapa buat baik salah?kenapa balasan aku begini..aku cukup baik dengan semua orang..tapi kenapa aku di buat begini...sakit nya ku rasa..Ya Allah..Talam dua mukanya manusia tuh..sanggup buat apa saja untuk menghancurkan hubungan ku...kenapa ada lagi manusia macam tuh orang...cukup la ba aku bagus ni..walupun macam-macam sudah dia buat ngn aku..tapi masih lagi dia buat jahat...ku layan bagus2 lagi ba...ku ingat dia iklas..rupanya...Ya Allah sedarkan la orang macam dia tuh..kenapa perlu ganggu kami??cukup la..aku baru ja rasa senang hati sikit...depan aku kau bukan main..kau ingat kita sma2 perempuan...aku bagus dengan kau...tapi rupanya di belakang ku..kau buruk kan aku dengan kekasih ku...syukur akhirnya tuhan tunjukkan segala-galanya lagi...nasib aku nda berahsia dengan kekasih hati ku..syukur aku d lahirkan ke dunia ini dengan cara yang baik dan aku di ajar untuk menjadi orang yang jujur dan tidak membelit-belitkan cerita..Ya Allah..aku nda abis fikir..perempuan itu..kenapa dia begitu..sudah kawin...punya anak 3..tapi masih lagi terkejar kejar dengan bf ku..apa yang dia mahu kan?kenapa??sakit ba dengan semua ini./.aku mungkin nda dapat jadi macam tu pmpuan....kerna aku bukan di didik dari orang orang begitu..Ya Allah..hentikan semua ini..jauhi kami dari orang orang yang menghancurkan hubungan kami..biarkan kami bahagia dan gembira bersama ba...Ya Allah...cukup la apa yang aku rasakan semua ini..kembalikan kepada mereka yang tidak punya hati dan perasaan merasa betapa aku sakit dengan sikap dorang...Ya Allah..ku mohon bahagiakan aku...jadikan aku manusia yang berguna..jangan sama kan aku dengan orang orang yang tidak punya hati dan perasaan..
Ya Allah..
ALLAHUAKBAR!!

0 kata-kata: