July 18, 2012

Assalamualikum...Allahuakbar...tidak sedar tinggal berapa hari saja kita semua umat islam bakal memasuki bulan Ramadhan iaitu bulan yang sangat mulia dan suci..maha suci allah...Hari ini rabu...Wokers di opis ni sebok mau balik awal...mau advance..mau cuti..semua sebok urus mau kenduri..uh...semua orang sekarang busy mau menyambut ramadhan yang sangat mulia...nda sabar rasa nya..tahun ni..aku rasa semangat sikit mau sambut ramadhan..nda macam bulan sebelum-belumnya..Bulan Ramadhan yang bakal menjelma ni..aku punya planing yang baik..untuk aku dan keluarga dan yang tersayang..Ya Allah..Berkati aku...:)
Ya Allah..di bulan yang mulia nanti yang bakal menjelang beberapa hari lagi ni..tolong berikan rezeki dan aku nda mau merasa sedikit pun sakit..aku mau menjalani ramadhan dengan hati yang gembira dan tenang...Bulan Ramadhan..bulan yang semua orang ingin mengumpul pahala..dan aku salah seorang nya itu dan ku mohon..Ya Allah...buka kan hati ku dengan iklas untuk niat di hati ini..ku yakin hanya engkau saja yang mengetahui apa niat di hati ku sekarang..apa perubahan yang aku mau lakukan..sekarang ini aku cuma perlu sokonan dan dukungan dari orang-orang yang ku sayang...semoga hati ini betul-betul tergerak berubah kejalan yang benar dan lebih baik..Allahuakbar....
btw,,Selamat menyabut Bulan Ramadhan..mari kita beramal d bulan yang suci ni...
:)

0 kata-kata: