July 16, 2012

Assalammualikum...Selamat pagi..Hari ini..aku mula kan hari ku dengan hati yang senang dan senyuman kebahagiaan...Ya Allah syukur alhamdulillah...terima kasih Ya Allah..kau kembalikan sedikit demi sedikit kebahagiaan aku..walaupun ada sedikit lagi luka bersisa d hati ini..tapi aku akn berusaha jadi yang terbaik dan melupakan hal yang menyakitkan itu...Aku berharap selepas ini tiada lagi pekara sebegitu terjadi..sakit ba..Ya Allah sekali lagi ku bersyukur kepada mu..kau berikan aku cahaya dalam hidup..Engkau memang maha pengasih..Allahuakbar...Pagi ini aku hendak pergi ke hospital atas temu janji yang telah di tetap kan oleh doctor...tapi sebelum itu aku kena follow bos untuk p Makamah untuk dengar perbicaraan seorang staff kami..arghh..seriusly for the first time masuk makamah and i dun like it ok...bertambah lagi tugas ku dan menjadi remeh.,..hari makin hari aku keja makin bz..sangat bz..argh..dalam company ni aku jumpa banyak pengalaman kerja yang abru..aku juga kena buatnya sendiri dan bertanggungjawab atas semuanya...now aku kena bagi gaji orang dan bagi pinjam duit kepada pekerja sekirannya mereka mau Gosh!!..hye i need stdy for a while rite now...i have my urusan priobadi..for my life..i need menghafal..argh...uhmm..its ok la..btw now i just wish tat girl..a bitch girl..Janda anak 3...Siti kamisa..argh!!aku bedendam dengan kau o pempuan..aku cuma berharap kau akan di kembalikan ke jalan yang benar dan menjadi seorang ibu kepada 3 orang anak yang baik...kesian ngn dorang..tapi aku mau kau jangan pernah ganggu hubungan aku dan boby lagi...cukup la...Ya Allah...mudah-mudahan kami murah rezeki dan cepat menghalakan hubungan ini..ku sayang dia..ku bahagia dengan dia..ku bersedia sudah untuk dia...About yesterday..aku gembira sangat teringin sentiasa sama-sama dia..berada di sisinya..semalam dia betul-betul buat aku makin jatuh cinta dengan dia.dala \m segala hal yang dia buat semalam...dari mula-mula bersama sampai lah dia hantar aku balik rumah dengan selamat...sayang dia sangat-sangat..syukur alhamdulillah..
semoga hal begini brkekalan...kami terus bahagia dan gembira bersama dan tiada yang sakit dan terluka...AMIN...Allahuakbar...

0 kata-kata: