June 22, 2012

5days start working...

salam n very good morning...

hari ni adalah hari ke 5 aku berkerja sebagai site clerk d sebuah syarikat pembangunan...waa..excited ni mau certa...
btw..dear blogger..maaf yah bab jarang on9...agak bz sikit...minta puji....hehehhe
ok2...certa serba sikit la ya before certa sal keja...ok about my life before keja...mmg gila2 borink la...ok...about my relation wit him..besa la..ada trouble..ada happy nya..tp mls mau d fkir yg trouble...jd aku mau fkir sal happy...Ya Tuhan aku bahagia sama dia...aku sayang dia sangat2...semoga jodoh kami berpanjangan..ok...about pekerjaan ku sekarang..syukur alhamdulillah aku telah mnedapat pekerjaan..gembira sangat...hari ni da 5 hari aku bekerja selama berapa lama aku bercuti sja....misi n visi setelah mendapat pekerjaan akan ku simpan dalam hati...uh...tp aku bersyukur sangat2 kerna dapat kerja..uh....tp bila da dapat kerja ni...ya ampun..busy sangat...ok la selama 5 ari ni ada kenal seorang budak nama dia ayu...permah sanagt dia tau...rasa nda la segan n jangal ngn keadaan d opis,,...tp dia da mau berhenti..last day wit er..after tat semua kerja dia aku yang ambil...aku yang kena buat,..itu ini..uh..ann u become stress and will prning2 menghadap bos..banyak2 bersabar la ya..heheh...nda pa la..sementara belum ada keja yang sesuai...aku terpaksa nerima...muda-mudahan aku dapat lagi pekerjaan ang bagus dan sesuai tuk aku..AMIN...btw thx for my family for sporting me..hantar ambil aku...thx a lot juga to my beloved hubby..boby hidayanto sebab caring pasal aku n hantar kan aku mkanan..thx syg..i love you... :)

0 kata-kata: