April 1, 2012

ApriL

Salam....Hye april...u came ordy..my hope on thiz month???ok before strt make a wish..mau cakap...yeah! saya terkena APRIL FOOL dari my kazen..uhu..paling hebat la..sakit hati betul sudah tadi..rupanya APRIL FOOL!!!hahaha...ok...on tiz month just hope for happiness ,got job ,murah rezeki and teda preosak menganggu hubungan aku dengan dia... YA Allah....semoga di bulan ini semua nya baik-baik saja...apa yang terjadi di bulan 2 dan 3 penuh dengan kesakitan...hope d bulan 4 ni semua nya kembali baik-baik saja...cukup...sangat-sangat cukup dengan kesakitan yang ku alami selama ni...Ya Allah...aku juga berharap semoga aku menjadi orang yang berjaya dan mempunyai pekerjaan..murahkan rezeki ku dan permudahkan segala-gala urusan ku.. AMIN...Ya Allah..berikan aku dan boby bahagia bersama selamanya..jauhkan kami dari orang-orang yang menganggu hubungan ini....Ya Allah....

0 kata-kata: