March 16, 2012

Xmau Sakit ba :(

Salam...Selamat malam
rasa mau sharing sumtink what i'm feel..coz i dun have any one to hear...uhm...dear blogging I'M HURTING!!!
sakit tau ka apa yg saya rasa sekarang...kenapa kami sekarang tidak seperti dulu...dia bersikap dingin..aku pula makin takut...takut buat sumtink yg dia selalu anggp salah....sakit aku kena buat begini...kenapa perlu layan aku seperti orang asing?apa kurang aku sehinggakan aku sikit pun tidak di peduli lagi...percaya dan ketahuila aku bukan mau dia merasa rimas atau apa..percaya dan ketahui la aku bukan mau membuat sesuatu untuk menjadi punca bergaduh yang menyebab kan dia beranggapan yang aku selalu ingin tahu hal dan urusan nya dan aku tidak percaya dia....ok kalau pun aku ingin tahu mengenai halnya..bukan sebab aku ni jenis yang busy body...tapi aku terlalu ambil berat mengenai dia...salah ka aku ambil berat pasal orang yang aku sayang??sebab aku sayang la aku ambil tahu n ambil berat....aku cuba tuk tidak ambil tau..tidak peduli pasal orang yang aku sayang..tapi aku xbole...aku terlalu sayang dan aku mau tahu orang yang aku syang buat apa..macam mana...salah ka???kenapa ambil berat pun masih salah lagi di angpan org2???bukan sayang namanya kalau xambil berat...now..tonite...rite now..wat hapend?he igonre me...sakit ba...sakit kena buat gini...susah ka mau sayang aku??mau jaga perasaan aku???siapa aku sebenarnya bagi kau...kau xgtw pun kau d mna..aku tanya kau teda balas..napa?apa yg aku tanya tu ada ka salah satunya betul??dulu..kau xmcm ni..skg...kau keluar dgn aku terhad..kau xhappy...tp bila kuar nda ngn aku...kau enjoy sgt..kau happy sgt smpikn kau xpdli aku sikit pun....kenapa kau buat aku begini....apa salah aku??apa kurang aku???kenapa??kenapa kau xberubah ke arah yg lebih bgs tuk mnjaga hubungan kita sama2...setelah macam2 jadi...sikit pun kau xberubah ke arah yg tuk mnjaga hubungan ni..malah kau makin tegas dan berubah dengan sikap yang dingin....aku girlfriend kau pun takut mau kol kau..takut mau tanya lebih2 sudah skrg..sbb takut kau rimas..takut kau bosan..tapi salah ka kau buat semua tuh clear..agar aku xbalik tanya2 kau...salah ka??bila aku mula tanya kau...angapan kau aku kongkong kau....tapi sebenarnya kau tidak faham kenapa aku bgtu...bagi kau apa yg kau buat smua nya betul walaupun sebenarnya mnyakitkan aku...susah ka sikit pun kau pedulikan perasaan aku..susah ka??susah ka kau penting kan aku sikit dalam hidup kau?uhm...sakit ba kena buat gini..tolong la...sakit..malam ni..aku xtaw kau d mana?buat apa n dengan siapa..kau xbalas n gtw pun...apa aku xperlu tahu ka?xpenting??kenapa?seriusly demi allah..aku rasa sumtink..aku sakit dada skg..aku bedebar...bila aku sudah mula merasa begini..mesti ada sumtink yang kau buat...ya allah..sakit ba...kenapa aku terus2 di buat begini??sakit.... ya allah..sampai hati dia...sikit pun xberubah...makin jadi2 ba..ya allah.. ): SAKIT..kenapa kau buat aku gini ba..kau xlayak buat aku sakit ba...kau hanya layak baut aku bahagia..tapi kenapa susah buat kau untk semua tuh...tolong la ba...sakit..

0 kata-kata: