March 17, 2012

S.A.Y.A.N.G

Salam~
Dear my hubby : >
Sayang Jangan Kau persoal kan siapa di hatiku,
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu..


b...sampai mati an tetap sayang b...hati ni xkan berubah..demi allah...xkan padam rasa sayang dan cinta ni ngn b....tolong bahagia kan saya..buat saya tersenyum..jangan sakitkan saya...hanya b saja satu2nya yang boleh mengubat rasa sakit ini..tolong...jangan kianati saya..cinta dan sayang saya...sebab saya betul2 iklas dengan menjalani hubungan ini..jangan pernah terfikir d kepala mahu pun hati tuk mendua kan saya..kerna itu akan membuat saya merasa terus sakit tanpa henti nya..ianya jua akan membuat saya rasa pilu dan sedih..dan saya akan terus2 terseksa...tolong jangan ignore saya...tolong anggap saya seprti org yang sangat penting dalam hidup b..orang yang bermakna..jangan seksa saya..apa kurang nya saya d mata dan hati b?cakap akan saya perbetul kan semua nya...percaya la..hati ini hanya milik b seorang..hanya b...boby hidayanto...saya rindu saat kita mula2 dahulu...bahagia sangat2...tapi kini..berbeza..tolong kembalikan kebahagiaan kita itu....saya rindu..jangan seksa saya begini...
love you :)

0 kata-kata: