March 24, 2012

Dugaan yang terlalu banyak~

Salam dan selamat pagi dunia ku blogger...
Ya allah beberapa hari ini tubuh ku nampak sihat walafiat tapi dalam hati ku tiada yang tahu betapa sakit dan tidak sihatnya hati ini...kenapa la semua ini terjadi dengan aku....berkali-kali aku yang di sakiti...walaupun semua masalah sudah jelas..luka masih berdarah....xdapat tuk aku tipu semua tu..aku terbayang-bayang muka dia...sakit rasa nya...aku harap semua ini sudah berakhir..dan mereka tidak berbuat sedemikian dengan aku lagi...buktikan la dengan aku yg kau betul2 mengalah...sakit...walaupun semalam dapat aku melelapkan mata tuk 2 hari nya mata ini tidak rehat n tertutup..syukur smlm dia rehat dan tertutup..tapi bila semua nya teringat kembali...sakit...xmau untuk mengingatkan semua apa yang jadi...biar la..cukup sudah..jangan lagi dia lakukan....ya allah kembalikan semua kebahagiaan kami seperti sediakala....Ya Allah aku masih rasa sakit..sangat2 sakit ba...uhm..kuat kan aku... :((( ak mau anggap semua ni xpena jadi...tolong la...menyakit kan aku sangat2 ba...

0 kata-kata: