March 13, 2012

andai masa itu boleh di ulang~

Seandainya masa mula2 kmi kenal dan bercinta dulu boleh di ulang semula...aku mahu itu terjadi lagi..aku mahu itu..kebahagiaan....kenapa sekarang ini terjadi macam2...aku cuba buat yg terbaik..tapi semua nya serba tidak kena...kenapa aku selalu di nilai buruk dan salah....apa aku mmg seorang yg sangat buruk?aku terlalu sayang dan terlampau sayang dia....tapi tiada yang faham aku....salah faham yg terjadi...ya mmg aku yg salah..kerana menimbulkan salah faham tersebut..tapi...bukan aku ja yang perlu berubah agar hubungan ini tidak hancur..tapi pihak yg 1 lagi..sama2 la ba...kenapa aku terlalu bodoh sangat buat semua ni jadi begini...aku terlalu bodoh...hina...dalam kebodohan aku ni sebab aku terlampau sayang dia..aku perlukan perhatian dia bukan dari segi perhatian kewangan..aku perlukan perhatian dia..ambil berat pasal aku....aku cuma mau nampak yang dia betul2 risau ngn keadaan aku..itu ja ba..salah ka??salah ka aku mau perhatian dari dia??ya allah..aku xtau sudah apa akan jadi dengan hubungan ni...aku berharap semua nya akan kembali seperti dulu..BAHAGIA....itu ja yg ku ingin kan....aku cuma berharap dengan apa yang selama ni terjadi..kesabaran aku...ianya berbuah kan hasil..hasil yang membuat kami bahagia seperti dulu..cukup la dengan apa yang jadi selama ni..cukup la..aku yang merasa sakitnya..ya allah..lindungi hubungan kmi.. :( aku xbole berhenti tuk sayang dia...hanya dia...

0 kata-kata: