February 26, 2012

Ya Allah..telampau sabar sudah aku ni..sikit pun dia xpeduli aku..terlalu sungguh dia mementingkan diri...dari td di kol x angkt..lepas tuh d kasi mati hp...kek sudah siap cakap mau ambil...minta kawan makan pun susah...bukan aku minta kawan untuk saja2..untuk aku sok..aku kena ambil drh sebelum xray..sebab aku ada masalah kurang darah....esok result yang menentukan ada ka aku p kk untuk rawatan d sana atau x....so aku kena makan ni mlm kalau bole makan daging utk tmbah darah aku...jd xada msalah sok...sebelum jam 10..sebab puasa lagi..tapi dia sikit pun xambil kisah n peduli..keluar dengan tuh betina tus dia lupa aku..kol nda angkat..menipu lagi dengan aku...sampai sekarang tiada respon dia..ntah dia ke mana..buat apa..teda bagitau aku apa2...hu..melampau ba..kalau ja d uma ni ada makana..ada mamy...xba aku susah kan dia..ni aku sendri ja ba di ruma..ya allah..kenapa la dia buat aku begini??sampainya hati..sekarang sudah 8 setengah....sempat ka aku mau makan..kalau ada makanan d uma bole sudah aku makan,....mau makan maggi xbole...ku dari tadi teda isi perut...hanya mee tauhu ja sarapan tadi pagi..ya allah....time aku susah ,sendrir mesti dia tiada..mesti dia tengah happy2...semalam time aku kesusahan dia teda...ari ni lagi aku perlu dia sangat2 tapi dia teda...sakit ba..ya allah...ya allah..kenapa dia xangkt kol..kenapa dia bg mati hp..apa sebenarnya yang dia buat..bukan kawan sudah ni kalau begitu...ya allah...engkau maha mengetahui....tunjukan aku.... ):

0 kata-kata: