February 15, 2012

watching muvie :)

Salam....
Watching muvie wit hubby...Underworld : Awkining...Actly tuh muvie best..sangat best..tp yg nda best nya tuh pawagam bidak...sangat bidak..uh...sound dia xok..so xdpt menikmati..uh...Today for the third time watching muvie wit him..btw kami dpt "Open Tiket" means kami leh tinguk muvie bila2 masa n tgk muvie apa2 ja..wa...tuh sebab time kami tgk muvi awkining..projectrnya buruk bin hancur....so ganti rugi la..heheh....btw do know bila lagi ni ada masa mau g tgk wyg....uhm..its ok...apa pun i'm miss my hubby so much...jumpa td mcm xpuas... :( uh..rasanya mau sudah hidup sama2 hari2...uhm..mudah2an murah rezeki..aku lagi ni dapat kerja..AMIN...
btw sampai sni ja la...mau tdr rasa nya..balik rumah...strt lg dgn tekanan memikir kan masalah keluarga..huh.. :((.. time ma hubby td...ok..tenang..happy..tp sudah smpi rumah...rasa kalau bole malas sdh mau balik uma...stress...nasib aku teda tempat mau p..kalau nda..uh..sng sikit.. ya allah..kuat kan lah aku untuk menghadapi masalah yang di hadapi keluarga ku...semoga aku kuat...aku ja yg xkuat untuk menghadapinya...di luar aku nampak xpeduli..tapi dalam hati..ya allah...aku sangat lemah... ):

0 kata-kata: