February 14, 2012

Valentine's Day :)

Salam :)
Topic today, VALENTINE'S DAY!!
ok...selama seumur hidup aku..xpernah ni menyambut Valentine's day..uh..so pekara biasa buat aku...manakala sesetengah orang sebok tanya2 dapat apa hadiah time valentine...Hello people!! saya tidak sambut dan tidak pernah sambut tuh valentine ok...now i have my boifrnd or lebih gembira lagi memanggil dia sebgai hubby.. :) if sy mau..sy sambut jua ba..but..I'm muslim ok..so nda perlu la..tiap hari selagi Allah memberi ku bernafas..aku akan merasa hari2 adalah hari kekasih dan hari aku bahagia..so untuk apa aku mau sebok tunggu tanggal 14-02 untuk nanti kan Hari kekasih itu..adei.....so People..do not ask me about wat my present on valentine day ok :) i do not need present on valentine's day.. Everyday i get present fom my beloved one even bukan berupa dari barangan...so?? No Valentine's Day ok :) its like normal wat..kan..kan...hehehe...
Btw i love my hubby much more and i love my mummy too..only those i have...
evryday i love them... :) 
For hubby > TQ for love me..always beside me..always have when i need u..confort me...TQ for evrytink..TQ for make me know ur happy family..ur mum and ur cute sistha..i'm glad have u...sangat2 beruntung sayang.. :)u r a strong independent..seorang yang tegas dan kadang2 seorang yang unik..itu yang selalu buat hati ni jatuh cinta dengan mu..love u sayang
For my mummy > TQ for love me to..TQ for evrytink..TQ for support me on my relation wit him..TQ for understanding me tat i love him...ur are the best mum in da world..only u know me..understand what  u daughter wants....really love u mum...i know wat u feel..u r very strong mother to face all problm in our family...love mumy.. :)

0 kata-kata: