February 18, 2012

Suka memanjang2 kan Hal...

Salam...
Persoalan di sini...Salah ka kalau kita bagi tau org yg kita sayang a.k.a boifriend kita yg kita xsuka dia p komen2 gnbr pempuan lain.??is it wrong??
Uh..aftr tat...5jam yang lalu sudah ba..biar ja la..yang terluka n sakit hati bukan c lelaki kan..pempuan..so??kenapa jua mau panjang kan hal??perlu ka??supaya apa??tolong la ar...benda yang nda patut ba tuh mau d panjang kan...saya mara sebb apa??nda suka ja kan..i'm ur GIRLFRIEND..so..nda kan saya mau diam2 ketawa tengok boifriend sy p komen gambar tuh pmpuan...Lepas tuh..Ketara la ba tuh kan menSTALKER fb tuh pmpuan...why??gambar yang ntah berapa lama sudah tuh..baru d komen...so???is it wrong when i'm angry??Please understand wat i'm feel...if u do sumtink tat will make we fight...lets tink first wat u do...memang itu ini apa yg kau buat bukan berkaitan ma saya..bukan URUSAN saya..tapi as ur GIRLFRIEND....secara automatik jd urusan saya,...tapi bukan untuk mau busy and bukan mau kau terlalu mengexpose saya as ur GIRLFRIEND to everyone..but just set in ur mind...wat will happend if u do tat...THINK ba..malas sudah mau gaduh..faham2 sendiri la...berkawan nda salah ba..tapi nda perlu la ba mau komen2 segala...balik2 p stalker gmbr2 dia...duh..sakit ba hati saya....Perlu ka..ari tuh just like..lepas tuh tadi tiba2 baru mau p komen..for wat..???bukan katuh namanya kau update ma fb dia...hallooo...please tink ba....kadang kita perlu jua menjaga perasaan sesama..so???please..seriusly I'm Hurting..argh!! :(
tambah lagi di kc panjang...di kol nda mengangkat..d fb d chat nda membalas...pastuh op9...ya ampun..tolong la...rasanya mau berbuih sudah ni mulut..jangan suka kaci panjang hal..bila la ni mau berubah..mau faham semua ni....still dengan sikap yang sama...jangan mau take a long time to settle it ba....aduh...please la...sakit hati saya kena buat gini ba....Perlu ka??perlu ka mau buat saya gini??saya nda pernah ba buat kau gini...kenapa kau buat saya semua ni...Ya allah :((

0 kata-kata: