February 13, 2012

Picnic day and happy-happy wit hubby's family

Selamat Tengah hari blogger :)
Today mau share sikit certa mengenai kemarin..uh...ok...
Firstly ianya bermula begini.. :) Start jam 9 pagi...hubby ambil aku d uma...after that kerumah dia and ambil mamy and adik dia..sekitar jam 9 setengah la kami gerak...hehe...After tat sampai la ke destinasi yang di tuju...Taman Bukit Tawau a.k.a Table...selepas itu sampai ja sana...cari tempat yang sesuai..lepas tuh...sudah jumpa tempat...kami mula untuk mengisi perut kosong..lepas tuh turn hubby tuk mula merasa air..eheh...air sungai yang sangat sejuk..ntah bila la tuh air baru ilang rasa sejuk dia...tengah hari pun rasa sejuk masih o.. :)ok..mulalamakami3 orang gadis..ehehe..turun ke air...sejuk sangat begegar2 o...time d sna..rasa sangat2 happy...first time in my life p picnic ma family boifriend... rasa best sngat...teda rasa nda seronok tuh o...syukur alhamdulillah...ianya mengeratkan lagi hubungan kami....lama jua kami d sana..sampai jam 2 lebih jua...berendam dalam air untuk kali ke 3 tuh xlama...bab hujan...hujan la pulak..kuat lagi...so kami naik..then p tukar baju..lepas tukar baju segala...kami balik..sempat lagi take pic jua..tapi pic nda dengan aku..dengan inda..adik hubby...lupa mau bluetooth..nnt2 jak ar.. :)ok..lepas tuh decide..mummy hubby yang decide mau makan panas2 untuk kc panas badan..bab sujukbanar eh...jadi g mamam bakso dekat rumah ja..hehe..salah satu bakso fav aku o :)love it! ok..time mamam tuh mamy hubby tetba teringin pula p satu tempat ni..ptengok2 ja..ingat kan sudah buka...rupanya belum..ehhe...Taman Air Panas...so kami jalan ja la untuk tengok2...jalan yang nda pernah ku lalui pun aku sudah lalui..best nya...after tat kami punya destinasi terakhir kehighway..p taman...stay2 tengok laut..best jua la..certa2...uh..kali ni aku banyak berbual ma adik hubby...dia seorang yang sangat2 peramah...suka sangat..rasa senang ja ma dia..yala sebab aku ni diam ja..so dia la yang bawa certa...heheh....uh..seharian o berjalan kemarin..dari pagi sampai kepetang o... penat memang penat..tapi berbaloi sangat...penat time tuh nda d rasa..sebab bersama yang tersayang.. :) lepas dari highway kami balik uma..aku pun ikut balik uma hubby dulu..sebab d uma aku teda orang..mamy g kenduri d sungai imam...:) so kemarin seharian la aku bersama2 keluarga hubby...mlm baru balik.. :) uh..TQ so much hubby..u make me happy..always...:) love u...oh ya..btw happy working day sayang..ur first day working at new place...be strong yah.. love u :) only u in my heart..happy sangt..happy ngn u..happy ngn fmly u syg.. :) beruntung sngat dapat kenal keluarga yang sangat2 suporting.. :) ya allah semoga kami kekal untuk selamanya.. :) AMIN

0 kata-kata: