February 27, 2012

Kau cakap saya kongkong kau..tapi kau xfikir kan..saya xkan kongkong kau ba...sy cuma menjaga dan berhati2 ja..kenapa???sebab kau...kalau kau utamakan saya dari betina jahanam tuh...saya xkan begini...tapi ini kau sanggup perbodohkan saya sebab tuh perempuan...tipu saya...belakangkan saya dan utamakan tuh perempuan dari saya...saya menderita sekarang..sakit begini angkara tuh betina..kau masih bole tingal diam dan menangkan tuh betina...kau xingat ka..kenapa saya bole menderita begini??sebab tuh betina jahanam ba..risau pasal saya..jauh sekali bagi kau...saya tergapai2 sni sendiri memikirkan pasal sakit saya...tapi kau?apa?xpeduli..padahal..saya begini sebab apa?kau cakap saya yang cari sendri....kau cakap saya punya mulut sebab saya begini...apa???mulut saya xkan jahat kalau kau xback up atau menangkan tuh perempuan...mulut saya xkan kurang ajar kalau saja kau jujur dengan saya..kalau sja kau bagus2 layan saya...kalau saja kau xmelayan tuh perempuan jahanam ba...semua ni xkan jadi..sy xkan perlu menyusahkan diri saya untuk buat rawatan jauh2...memikirkan macam mana mau survive di sna nnt..kau kc saya masalah..kau teda time saya susah..kau kc biar saya...kau xfikir semua tuh..yang kau tau back up terus tuh perempuan...menangkan tuh perempuan..kalau betul kamu sekadar kawan...kau xkan takut tuk kenalkan aku dengan dia ba..kau xkan takut tunjukan aku dengan dia...kalau kau xmau kita gaduh apa semua..susah ka kau mau henti kan untuk tidak terlalu melayan betina tuh?tuh betina jahanam..makin dilayan..makin tambah la sundal dia...KAWAN...cukup sekadar kawan..xperlu la mau berkol macam orang bercinta malam2...kalau kau mau kita sama2 happy..kau berhenti ba buat semua ni...tapi apa?bagi kau menjalani...menjalani apa buat aku terseksa menderita..kau xsedar lagi ka gara2 hal tuh betina..aku jadi korban...mana otak kau tuk fkir semua tuh...kaw sanggup tengok aku terus2 begini...kali ni operation...nnt lagi ntah lagi apa...sabar orang ada jua tahap dia ba..sebab tuh perempuan kau buat semua ni...tapi sampai sekarang..kau xjuga buka mata kau..otak kau,...Ya allah...semoga ja allah yang mampu membalas perbuatan manusia begitu...

0 kata-kata: