February 19, 2012

I really Love u Hubby!

Selamat malam bloger..before sleep..ok...baru balik dari outing g dinner wit hubby and watching muvie.......uh..syukur alhamdulillah....aku sudah cakap...if aku punya masalah..punya sumtink yang memeningkan...punya kesedihan...bila jumpa hubby and sama2 dengan dia..syukur alhamdulillah..aku rasa tenang..aku merasa seperti aku tidak punya masalah...huh...terima kasih ya allah..kau telah kurnia dan temukan orang seperti dia...aku terlalu dan amat menyayangi dirinya,,..ok..Tonite kami tengok wayang after dinner..lepas tuh..time tengok wayang..kami full attention focused wit the muvie accompanied by a guid his love wit me...i'm feel very happy...TQ sayang for tonite.....muvie yang kami tengok..nda sangka..sangat2 best...THE MYSTERIOUS ISLAND....best sangat...uh...again..Tq sayang..tq for everytink n tq for tonite...really love u...
i'm so sory for the mistake tat i have done for u today n yesterday sayang...bukan niat hati untuk biadap n kurang ajar...tapi tuh la..hati terlalu kucar kacir...again an minta maaf sangat2..janji an xkan buat lagi..percaya la...ok...uhm....mau tidur ni..kepala sakit..bila batuk kepala pun tus rasa sakit..uhm...bha..selamat malam..
to my beloved one..
i love u more then u know...really love u...always need u in my life... :)

0 kata-kata: