February 28, 2012

Dear bloger,

me baru balik dari hospital sekian beberapa jam aku d sana...kena tambah air untuk dalam badan 2 tiub..darah pun kena tambah akibat aku kurang darah..aku memang kurang darah..kena2 lagi telinga td xberhenti berdarah..tuh la sebab darah dalam badan berkurangan...nasib td 1 tiub darah masuk..tus stabil...jadi sekarang sudah pulang rumah...sakit o rasa dia..kena cucuk..d kaki lg tuh..bab tgn teda urat..uh..sok kena datang hospital untuk check up lgi...padahal...check up kamis depan before g kk tuk operation.. tapi doc mau follow up ni kes aku...so sok jam 8 jumpa doktor lg...ada kemungkinan on tiz week jua kena p kk..bab tuh telinga teruk sudah.. :( pity me...saya takut..binggung jadinya..seluruh badan mengeletar...tgk la mcm mna doctr ckp lg sok..aduh..masalah datang bertubi2 ba...kesian tengok mamy yang penuh kerisauan...bila doktor ckp ngn mamy pasal ni tlnga sdh teruk..tus sayu muka mamy...dia ja yang urus semua ni..ni la nasib aku tidak berbapa..ada bapa..tapi xpernah peduli...uh..sempat jua nagis tgk mamy sayu..sebenarnya aku xkuat dengan masalah2 ni...masalah kesihatan aku...masalah pribadi aku dengan dia..maslah keluarga yang belum pandai selesai...uh..tapi aku terpaksa kuat tuk berdepan ngn mamy..aku xbole tunjukan yang aku sedih..sebab mamy akan sedih juga..aku paling sedih..bab bila aku kena buat operation nnt..mamy xdapat ikut aku...aku kena p sendiri bawa diri aku...uhm.. :( its feel like i have nobody..tidak juga aku bole salah kan mamy..sebab dia pun ada urusan yang perlu di uruskan..uhm..i'm so sad..ya allah..kuat kan la aku tuk hadapi semua ni... ):

0 kata-kata: