February 29, 2012

:)

I don't know why..today i hear tiz song berulang kali...ntah la..suka sangat lagu ni...uhm...
masalah yang berlaku mungkin sudah selesai..tapi hanya xsuka n xmau untuk dia terus2 berhubung ngn orang tu and WAITING...sekalu sekali mungkin bole..tp xberjam2 atau kerap..oh tidak..aku xsanggup..itu ja...kalau semua tuh xberlaku lagi..tenang sudah rasanya... :)aku percaya dia..dan aku akan tunggu untuk dia kenal kan aku dengan KAWAN dia tuh...ntah bila..dia yang cakap akan kenal kan aku..so i'm just waiting..coz i trust him.. btw about tiz song...its really2 make me feel cool....semalam bila bersendirian..tetba terdengar lagu ni d tv...terus rasa lagu ni best...bila di dengar berulang kali..very meaningful..i'm crying hear tiz song..lagu ni sangat ngam ngan aku sebab aku merasa aku sepi...sepi dengan terluka..tapi ku mula mengerti...aku akan berusaha menjadi yang tabah dan ignore segala2nya..aku akan ingat apa jnji dan pesananya..walaupun sebenarnya aku masih terluka...tapi ku akan mengubati luka tuh sendiri pelan-pelan...hum..kini aku xtakut kehilangan dia..sebab aku tahu aku xkan kehilangan dia seperti dia telah katakan kepada ku..tapi aku hanya xsuka sumtink yang dia buat...biar la kami 2 ja yg tau dan belajar dari kesilapan masing2..demi menjaga hubungan kami yang sebelum2 ini bahagia..aku berharap d hujung bulan dua ni..segala penderitaan ku..kesengsaraan ku..kesedihan ku..dan masalah dalam hubungan kami berakhir..semoga d bulan yang baru ni..(bulan 3) kami akan lebih bahagia dan gembira tanpa ada segala yang membuat kami jadi sedih dan derita..semoga kami di murahkan rezeki dan urusan kami di permudahkan..semoga juga aku mendapat pekerjaan...Amin..ok..only him in my heart...sayang dia sampai aku mati..susah mau ganti dia..xkan pernah ku mau....

lets read the lirik and after tat hear da song..

hayati lirik dia..

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu

Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam

Woo.. sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri

Oh.. ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
aku tetap diam


Hear diz song.. 

0 kata-kata: