February 22, 2012

=_=

Seandainya betul apa yang dia katakn siang tadi..apa akan jadi dengan aku??xkan kena peduli?kena kc biar2?uhm..aku xkan kuat tuk terima tuh jadi..aku xsanggup tuk berkongsi...Kenapa perlu ada orang ke3 lagi??apa sebab aku xpunya pekerjaan?sebb aku hanya d rumah?uh,...please..kalau itu la sebab nya..sampai hati jua kan...bukan aku xmau kerja..bukan aku saja2 ja mau diam2 d ruma...tapi mungkin belum masanya kan..ada jua yg aku dapat..tp nda jua dia setuju..emm..atau sebab aku xlawa?muka aku hodoh?badan aku bidak??hum..semua tuh ku usahah kan untuk buat yg terbaik..ini ciptaan tuhan..xkan aku mau ubah suka hati..aku hanya mampu membersih kan muka...mengurngkan badan aku dari kegemukan...tapi kalau untuk aku buat agar aku cantik..aku xdpt.uhm.....sakit kepala aku memikirkan semua ni...betul ka ada "BAKAL-BAKAL"??uhm...jantung ni berdegup ja...apa yg dia cakap kan siang td,...mc berlegar2 di ingtan aku...uhm.. :( aku takut...sangat2 takut..CUKUP...aku xmau terluka..aku xmw tuk kehilangan lg..aku xmau...Ya Allah..jangan la semua tu terjadi... ); kekal kan kami hingga akhir hayat kami...jangan la ada orang ke 3..aku boleh gila...

0 kata-kata: