February 21, 2012

:(

Selamat malam..
Assalamualaikum.. 
Hari ni..Hari yang sangat sunyi n sedi bagi aku...hari ni jua aku hanya dengar suara dia 2 kali ja...td kol nda angkt lg..aku takut n segan mau kol dia smpi dia angkt..uhm..knpa dgn dia ni..smnjak 2 mnjak...dia lain...kol susah sangat mau angkt...Ya Allah..uhm...Kuat kan aku..uhm...Last nite..aku ada mimpi buruk..aku takut...sangat2 takut...:( tolong jangan tinggalkan aku..aku xmaw tuk khilangan dia...jangan jua ada org ke3 dlm hbungan kami..ku sangat2 xrela..ku xtahan tuk menanggung sakit...terseksa.. :(((
Mulai hari ni..aku rasa takut ja..rasa nda tenang...aku risau apa yg d mimpi aku..benar terjadi...aku xmau..Ya Allah.. ): mau bercakap ngn dia pun...xdpt...kol xangkt..uhm..knpa ni..ada kan semua ni petanda dalam mimpi tuh? mudah2an semua tuh hanya mainan tidur ku.. Ya Allah...kekal kan kami..jangan la buat dia berubah... satu kan kami...Ya Allah.. :(  
aku takut..takut sangat...masalah dalam family aku belum selesai lagi..aku xmau punya masalah lagi....sekarang ini aku bakal2 kehilangan seseorang yang bergelar lelaki yang membuat aku berada d muka bumi ini..aku xmau untuk kehilangan seorang lagi lelaki yang membuat aku bahagia dan yang aku paling sayang dan cinta d dunia ini... :(aku xmau..aku takut.. Ya Allah...

0 kata-kata: