February 27, 2012

apa yang aku hope tadi pagi xberhasil hingga ke malam.

Salam..pagi tadi ku merasa bahagia sangat..sebab dia layan aku bagus sangat..sekarang...lain lagi layanan dia..uhm...kenapa lajadi begini..semua ni akan berakhir kalau tuh betina xada dalam ini hubungan ba....sekarang ni telinga sakit..bedenyut xhenti..darah pula keluar2..xtau sudah mau buat macam mana..mamy pun jadi binggung...xtaw sudah mau letak ubat apa supaya darah berhenti...aku pula rasa kesal..panic..risau...hanya aku ngn mamy ja yang menghadapi situasi gini..kesian tgk mamy panic bila cek balik2 ni telinga...xpa may..mamy sabar ja..minggu depan an arap evrytink ok lepas operation..harap tiada kesan sampingan..hum..aku terpaksa tunjuk yang aku ok walaupun sebenarnya aku menahan sakit...aku xmau mamy terlalu risau..sebab bukan mamy yang perlu merasa risau..tapi orang yang telah membuat aku begini..tapi dia langsung xmempedulikan aku..malah membiarkan aku begini saja kesakitan sendrian..tanggungjawab dia..langsung tiada...sikit pun risau atau peduli mengenai hal ni tiada..sampai hati dia lepas tangan begitu sahaja kan... ): sudah la dia membuat aku terluka...kecewa dan sedih...di tambah lagi dengan aku menderita kesakitan begini..uhm..Ya allah...T_T

sikit pun dia xada fikir ba..

0 kata-kata: