January 15, 2012

Sampai hati kau!!

Malam ni dia melampau betul..dari pagi sampai ke ntah smpi bila..tgh mlm??subuh..xtaw la...tp dia sngt melampua..ntah dia d mana...p karaoke kali..clubing kali...tgk wyg kali kan...d kol..mau berapa kali miskol.baru angkt... :( xpa aku faham jua kenapa kena kasi biar2...biar la..dia p enjoy2 kan...aku dia nda peduli langsung..happy sangat2 dia kan..ntah la betul ka bedua ma kawan dia atau ada lg betina2..uhm..tuhan ja yg tau kebenaran sekarang,,yg pasti hati ni sakit sangat..sikit pun dia nda fkir perasaan aku...atleast just gtaw...itu yg selalu aku pesan..aku xpernah melarang..xpena marah jua kalau dia bejalan..p enjoy2..p happy2 kalau aku tau...bila kau tnya kadang selalu cakap aku sibuk...dia xtaw napa aku tnya2...eh...yg pasti dia sangta melampau ba.. sampai betul hati dia.. :(((((((((( ya allah...kuatkan aku...x pa la..ini la nasib aku....xkena peduli...xkena jaga perasaan..aku terima ya allah... :(

0 kata-kata: