January 4, 2012

Rasa mcm sumtink...uhmm...

selamat malam blogger...
emm...just mau share sumtink..hari ni aku rasa sangat lain ma dia..layanannya ma aku sangat lain..uhmm...pelik ba...sedih sangat....hati aku ni pula..hari2 rinduuu dia...mau saja dgn dia 24 jam...uh....tp berbalik ngn layanan dia...dia lain...nda mcm biasanya...klu kmi jumpa...terhad sngt uda time...before ni smpi jau malam kami sama2..tp skg..hum...paya mau cakap...serba serbi aku takut aku salah...aku takut kami gaduh..aku nda mau suda mcm2 benda jadi dlm hubngan kami ni..biar la kali ni aku menurut saja dengan dia..aku terima saja..walaupun aku yg menanggung sakitnya..uhmm.... :(  lepas tuh..sebelum ni..dia selalu jua miskol aku..msj aku...tu tnda cari aku...tp skg...susah uda ada miskol..ada msj.. :(  nda mau ba dia berubah...sedih nya aku rasa... :(( tapi apa daya aku..aku hanya mampu bersabar ja la...berdiam...dan yg paling penting aku hanya mampu menerima saja...ya allah...kuat kan aku untuk semua ni...aku terlalu sayang dia....aku iklas ya allah....emm....banyak hal aku perlu fikir kan..mengenai kehidupan aku yg makin bakal rumit dgn peraturan mamy...uhm..aku mau punya pekerjaan...semoga saja aku murah rezeki tahun ni...semoga saja percubaan pertama aku tahun ni berhasil...ya allah....aku bersyukur...ada nya dia di sisi aku...membuat kan aku kuat dan yakin pada diri aku untuk terus berusaha dan agar aku tidak berputus asa...uhmm....seandainya dia(boby) tiada di sisi aku..nda la apa akan jadi dengan hdup aku..aku mendapat kekuatan untuk terus hdup sebab dia...dan sebab berkat mu ya allah.... ): berat sangat kerumitan yg aku pikul sebenarnya..tapi aku cuba untuk menguat kan diri ini untuk menghadapinya..selagi aku dia di sisi ku..aku akan kuat untuk hadapi kesulitan hidup ini..insyallah...allahuakbar....

0 kata-kata: