January 24, 2012

Oh!! My Girlfriend!!

Salam....
Tonite mau cer about my Girlfriend!! emm...now she so difrnt..nda macam dulu kala yang ku kenal!!em...
rasa nya mau 2 tahun uda kenal dia...kami sangat2 rapat....rapat kala dari aku rapat ma bestfriend aku yg skg uda 9 tahun kami kenal...emm...memang kami satu kepala la...sayang sangat ma dia jua...kami selalu sharing each other....dia selalu ada bila aku perlukan dia...dia selalu menjadi pendengar yang baik untuk aku bila aku sangat2 memerlukan dia untuk mendengar luahan aku..kesedihan aku dan pelbagai masalah...Pada mula aku mengenali dia...aku hidup single..nda ada boyfriend...hidup aku hanya dengan kawan2 n family saja...setelah aku di kecewa kan aku nda berani untuk mencintai lelaki lagi...hati aku tertutup..hidup aku jadi kosong...sehingga la munculnya girlfriend aku dalam hidup ini...setelah itu kami have fun together...sehingga kan satu tahap tuh ada seorang lelaki yang membuka pintu hati aku..dan aku mula berani untuk mencintai seseorang yang bergelar lelaki... :) syukur...dia menjadi pahlawan dalam hidup ku kini..semoga saja kami bahagia untuk selamanya..amin,...ok! muncul nya my hubby tidak menjejaskan hubungan aku ma dia..kini aku punya kekasih hati begitu juga dia...memang mempunyai kekasih hati....setelah itu kami pernah make a 'Double Date' ngn pasangan kami..di tawau..kebetulan juga dia berada d tawau untuk wedding kakak dia..tapi sayang nya dalam bulan 9 dorg putus pula...emm..ok..now my point why i'm write about her...mau cakap mengenai boyfriend..emm..setelah dia putus ma boyfriend dia..ada la beberapa bulan tuh dia single and life dia bz ngn kawan2 ntah apa2...and kami pun bole dia kata kan evryday koling...tapi dalam bulan 11..petngahan la kalau nda silap..dia sdh mula rapat2 ma someone lepas tuh on 12 dec dorg declare....sah sudah menjadi sepasang kekasih...dari itu kami mula jarang berhubung...em..banyak story about dia aku xtau suda...sehingga la satu hari tuh aku datang kk n kenal ma bf dia yang abru ni...setelah 2 ahri sama2 dgn dorang..aku mula dapat agak n decide yang ni bf dia ni mcm mana....argh!! seriusly dia ndak "IN" sangat2 nda in...lain ba...bf dia yang dulu yg aku kenal..even lebih tua dr kami..dia in..memahami..tapi yg ini nda in..nda bole jadi genk....rasa segan sangat sama dia..myb dia jenis yang lain kali kan...tapi seriusly...dia punya bf ni lain...di sbb kan bf dia lain..and my girlfriend pun skg totaly berubah...dia nda macam dulu...dia berbeza...em..
Dear Girlfriend...
kau sangat2 berbezadari yang aku kenal dulu...kau nda sama macam yang aku kenal dulu...prinsip ko...layanan ko ma lelaki...sekarang ma dulu lain..i'm not happy about tat...if u mau jadi macam aku...bukan begitu cara dia..hopeif u read tiz blog u take time and understand ur self...apa yg jadi ma ko..bukan koyg sebenarnya.. so sad u change becoz tat guy...guy yg fmly x suka...aku mau ko dosumtink stupid for lelaki yang nda kena tentang ole fmly...xmau ko dosumtink stupid untuk llki yg fmly x stju..sbb 1 day kau akan dapat masalah.. Please...becareful.. :( love u sistha!

0 kata-kata: