January 26, 2012

My Purple Roses~


Salam...Gosh unbelievable...uh...my hubby make a surprise for me...he say tat he still at KK....he make me feel sad,...sakit hati when i kol him..aftr tat he off handphone....tuptup...dia depan rumah sudah...Gosh...rasa macam nda percaya...rinduu sangat dengan dia...tapi sayang nya kami tidak dapat keluar sama2...p dinner sebab mummy sakit...uh..its ok...my hubby pun faham...aftr jumpa hubby untuk berapa minit...i'mout fom hubby's car...then he called me...heheh....Hubby bagi Bunga...opz....cant stop fom smiling o....Purple Roses..Seriusly lepas dapat bunga tuh..aku rasanya macam nda tau sudah macam mana mau berhenti untuk senyum..ngehehe....jantung aku rasa macam mau jatuh..rasanya macam mula2 aku jatuh cinta dengan dia...Ya allah bahagia nya aku...Terima kasih ya tuhan....Aku bersyukur sebab dengan dia...macam2 kenangan yang aku kecapi....dia banyak memberi kejutan dalam hidup ini..dia seorang yang sangat misteri..Aku pasti dia yang pertama dan terakhir buat ku..kerana aku hanya mau dia..banyak kenangan yang aku cipta semua nya pertama kali dengan dia.. :) aku bahagia sangat2...Dulu aku pernah teringin mendapat kan bunga hidup..aku impi kan dapat dari seseorang yang aku sayang...sekali la syukur ya allah..aku mendapatkan nya dari orang yang aku betul2 sayang....ROSES PURPLE....a beautiful flower....selepas dapat bunga tu..aku rasa sangat risau untk kehilangan nya...ku jaga ianya dengan baik yang mungkin..agar dia bertahan...semoga bunga ini lama bertahan....tidur semalam pun nda lena...kerana rasa happy sangat2..kejap2 aku tgk bunga tuh...uh..apa saja yang dia berikan dengan aku...aku letak d tempat tidur ku..agar sebelum aku menutup mata dan membuka mata aku akan nampak ianya...sebelum ini patung2 yang comel ku tatatp sebelum tidur dan selepas bangun tidur..hari ini...Bunga ros yang hubby bagi ku tatap....uh..indah nya..terima kasih sayang,....terima kasih kerna membuat diriku sangat2 bahagia....semoga kita kekal untuk selama nya...hingga akhir hayat kita....Amin...I LOVE YOU...


0 kata-kata: