January 18, 2012

Mimpi lagi...

Salam...
Semalam aku mimpi lagi...mimpi yang di iringi dengan tangisan yang sangat dahsyat...
ya allah..pa ka maksud mimpi aku tu..semoga saja mimpi itu membawa maksud yang sangat baik...
erm...Hari ini rabu..malam i willgo for a few days...ceh..mcm lama sangat kan..hehe..btw..its so long for me ba coz berjauhan ma yg tersayang..walaupun cuma sekejap..aduh...mcm2 aku fikir..xsanggup utk bejauhan ma dia.. apa pun..tujuan aku ke sana malam ini untuk pagi esok..adalah utk hidup aku...semoga semua nya berhasil...amin....
hari ni..bangun pagi...kepala rasa sangat sakit..ada 2 benjolan d kepala yg mc lg sakit sangat dan hidung rasa sakit sebab bedarah semalam..emm...ya allah semoga hari ini aku kuat dan sihat untuk malam nnt dan esok nnt...
for hubby..plz jaga diri..jaga kesihatan..walaupun an tau ada sumtink yang b sembunyikan dr an pasal kesihatan b..xpa...tp apa pun..siapa pun..never change my love to u... :)

0 kata-kata: