January 28, 2012

Kenapa?? :(

salam...
Kenapa jua perlu menyakitkan hati ku sedangkan kau bole buat aku bahagia??berapa ari teda jumpa..kau sakit kan ahti ku ja..kau buat2 nda kenal la..kenapa jua..suka mempertaruhkan hubungan..macam budak2 betul....ya allah...kenapa kau buat aku begini...nda bole ka kau tgh happy2..enjoy2..jalan2 sana sini..kau happy kan aku jua walaupun aku nda ada time sama2 kau happy...kenapa jua perlu kau terus2 sakitkan hati ku d kala kau sedang gembira??adil ka buat ku??aku malas sudah mau bergaduh ba dengan kau...aku nda mau begduh lagi..penat sudah dengan berperangai budak2 yang nda matang...cukup la apa yang jadi dulu...kita bergaduh terus....uhm...berubah la ba..jangan la jadi budak2...fikir jua sikit perasaan ku....kau happy2..gembira2...aku nda larang atau halang..tapi tolong dlm masa yang sama buat aku jua turut merasa gembira...kau anggap aku seorang penipu???kenapa??aku menjalinkan hubungan dengan kau atas dasar iklas..bukan tipu yang ku perlukan untuk kunci hubungan kita...aku akui ada serba sedikit yang aku janji kan dengan kau nda tepat pada masa nya...semua tuh d luar jangkaan aku ba..bukan aku yang mau...pernah ka kau mau faham semua tuh?? :( seminggu sudah kita teda jumpa..kau sikit pun nda merasa untuk berbuat sesuatu untk kita jumpa kan..knpa???kau tau rasa mau gila aku tuk hadapi teda berjumpa dengan kau...ya allah....hari-hari aku tunggu kau untuk pelawa aku tuk berjumpa..tapi teda...aku tunggu kau...kalau2 kau buat kejutan untuk aku lagi..tiba2 datang uma untuk bawa aku keluar...tapi teda...setiap bunyi kerta yang ada..aku tengok ke cermin..kalau2 kau yang datang...tapi teda..teda ba...aku rinduu kau ba....kau nda tau macam mana rindu nya aku dengan kau...berharap nya aku untuk jumpa kau..mana kau???aku perlukan kau ba....jangan ba seksa aku begini....tolong la aku...aku serius dalam menjalani hubungan dengan kau...bukan nya sekadar main2...kenapa aku bole mengerti kau...aku bole memahami kau..kenapa sikit pun kau nda bole memahami dan mengerti aku...susah ka untuk kau fahami dan mengerti aku..aku nda minta apa2 ba dari kau..aku cuma perlukan kasih sayang dan perhatian dari kau....ya allah..apaka  ini ujian lagi??tapi kenapa aku terus yang merasa kan nya??ya allah..kuatkan aku untuk hadapi semua dugaan mu...kekalkan kami..satukan kami untuk selamanya...Amin... ):

0 kata-kata: