January 2, 2012

2 happend today..

Selamat malam blogger...
hari ni ada 2 kejadian yang berlaku..ada kegembiraan...ada kesedihan...uhm,....
yang kesedihan...aku harap semua itu berakhir hari ini...aku nda mau lagi semua ni jadi...aku nda mau mengeluarkan air mata sedih lagi...cukup la untuk hari ini...ya allah..semoga hari ini tidak terjadi lagi di hari akan datang..ya allah..pelihara hati ini...elak kan dan jau kan jau-jau panas baran ni..ya allah..kuat kan semangat aku untuk hadapi dugaan-dugaan yang mendatang...kuat kan hati ini ya allah...ya allah...satu kan hati kami untuk selamanya..kekalkan kami dan murah kan rezeki kami ya allah....lindungi kami dan pelihara la hati kami masing2 agar hubungan kami kekal untuk selamanya...hati ini terlalu sayangkan dia..hanya dia yang ku mau,..
Amin...


Kegembiraan nya pula...uhm..hari ini kesedihan dalam kegembiraan..senang hati...rasa gembira la bab hari ini round 2 aku masakan hubby..syukur ada jua sikit peningkatan walaupun d mara2..ehehe...lepas ni kenabelajar masak yg lain sikit... :)


p/s : hubby..an minta maaf..minta ampun dengan sikap an td..terkurang ajar an..termaki an ma b..ampun kan an...an terlalu menyayangi diri mu..maaf sangat2 sayang..love u...only u i want in my life..just u...no one can replace u...

0 kata-kata: